Se descopera o strada contruita de Pontiu Pilat (Pontius Pilate)

În total, avea o lungime de aproximativ 600 de metri și, potrivit celor responsabili de descoperire, oferă dovezi puternice că strada a fost construita de Pontiu Pilat. Echipa lui Ariel a descoperit o secțiune lungă de 220 de metri dintr-o stradă străveche descoperită pentru prima dată de arheologii britanici în 1894.

Descoperita strada vremea lui Pontiu Pilat

Un nou studiu, publicat în Journal of the Institute of Archaeology, și condus de Donald T. Ariel, indică găsirea unei străzi străvechi, în actualul centru istoric al Ierusalimului, pe care pelerinii il foloseau probabil pentru a se îndrepta către Muntele Templului. Experții susțin că au găsit mai mult de 100 de monede sub pietrele care formau strada, care datează aproximativ din anul 31. Constatarea oferă dovezi puternice că strada a fost construita de Pontiu Pilat.

Echipa lui Ariel a descoperit o secțiune lungă de 220 de metri dintr-o stradă străveche descoperită pentru prima dată de arheologii britanici în 1894.

Harta strada Pontiu Pilat

Zona de construcție a străzii este locul în care se spune că Isus a vindecat orbirea unui om. Monedele datează aproximativ intre anii 17 și 31, ceea ce oferă dovezi ferme că lucrările au început și au fost finalizate în perioada în care Pontiu Pilat conducea Iudeea.

„Determinarea anului cu ajutorul monedelor este foarte precisă – explică Ariel într-un comunicat -. Deoarece unele monede au anul în care au fost stampilate, aceasta înseamnă că, dacă o monedă cu data anilor 30 este sub stradă, aceasta ar trebui să fie construită în același an sau după ce moneda respectivă a fost realizată. Cu toate acestea, studiul nostru merge mai departe, deoarece statistic, monedele realizate cu aproximativ 10 ani mai târziu sunt cele mai obișnuite monede din Ierusalim, astfel încât negăsind nici una sub stradă înseamnă că strada a fost construită înainte de apariția lor, cu alte cuvinte. , numai pe vremea lui Pontiu Pilat „.

Strada magnifică, lungă de 600 de metri și de aproximativ 8 metri lățime , era pavată cu plăci mari de piatră, așa cum era obișnuit în întregul Imperiu Roman. Cercetătorii estimează că în construcția sa au fost utilizate aproximativ 10.000 de tone de calcar, ceea ce ar fi necesitat o abilitate considerabilă și subliniază importanța acestei rute.

Te-ar putea interesa și:

Îți place articolul?

Trimite mai departe: